انواع تبلت ها لپ تاپ ها

خلاصه
1397/07/14

انواع تبلت ها-لپ تاپ ها. Tablet PC:تبلت کامپیوتر نام دیگر پدیده ای است که از آن گفتیم. علت نام گذاری این است

انواع تبلت ها-لپ تاپ ها


1. Tablet PC:
تبلت کامپیوتر نام دیگر پدیده ای است که از آن گفتیم. علت نام گذاری این است که این محصولات، کامپیوتر هایی قابل هم شبیه به نوت بوک یا تبلت اند که یک نمایشگر لمسی یا قلمی دارند. در چنین گجت هایی،کاربران به جای کی بورد با انگشت دست با یک قلم مخصوص به نام stylus کار می کنندTablet PC ها نقطه اوج پیشرفت تکنولوژی سخت افزاری های نوت بوک و راحتی امکان کار و ورود اطلاعات به دستگاه هستند و این گجت ها، در مکان هایی که استفاده از لپ تاپ مشکل یا سنگین استفاده می شوند. یکی از مزایای استفاده این لپ تاپ های تپلت شو، قیمت نسبتا پایین آن هاست با قیمتی کمی بیشتر از یک لپ تاپ می توان یک TabletPC خرید، بدین ترتیب هم یک لپتاپ دارید، هم یک تبلت این محصولات به سه نوع لوحی، قابل تبدیل و هیبرید تقسیم می شوند.
2. Slate
ساده ترین نوع تبلت- پی سی ها، Slateیا لوحی ها هستندکه کی بورد ندارند. البته امکان اتصال جداگانه کی بورد USB یا بلوتوث به آن ها وجود دارد.
نمایشگر های LCD این نحوه معمولا اندازه ای بین 4/8تا 1/14 اینچ دارند و در شغل هایی که نیاز به ایستادن دارند مانند پزشکی و آموزش بسیار استفاده می شوند.
3. Convertibles
قابل تبدیل ها، عضو دیگری از خانواده تبلت- پی سی ها هستند که یک بدنه اصلی با کی بورد و نمایشگر دارند این نوع شباهت زیادی به لپ تاپ های پیشرفته دارد و اغلب بزرگتر و سنگین تر از نوع لوحی هستند. در بیشتر قابل تبدیل ها، نمایشگر به وسیله یک مفصل به بدنه متصل شده است. این مفصل می شود نمایشگر بتواند 180 درجه حول محور خود بچرخد و به صورت برعکس روی بدنه و کی بورد قرار بگیرد. بدین ترتیب یک صفحه تخت برای نوشتن ایجاد می شود. این قابلیت در عین حال یک نقطه ضعف هم محسوب می شود؛ زیرا بیشتر قابل تبدیل ها در محل مفصل خود ضعیف هستند و به راحتی آسیب می ببینند. البته این معضل شامل حال همه نمی شود و بعضی مدل ها با استحکام بالاتری ساخته شده ناد.
4. Hybrid
ترکیبی ها، خصوصیات لوحی ها و قابل تبدیل ها را با هم دارند. کی بور مدل های هیبرید یا دورگه، قابل جدا شدن از دستگاه را دارد. اشتباه نکنید، دو رگه ها با انواع لوحی که کی بور قابل جدا شدن دارند، تفاوت دارند. کی بورد های قابل جدا شدت دو رگه ها، قابلیت چرخش و تبدیل به یک کامپیوتر شبیه قابل تبدیل را ندارد.
 
شرکت مهندسی آبان رایان البرزتولیدکننده نرم افزارهای حسابداری املاک اتومبیل صندوق مکانیزه مشاغل