نگاره ها رفتارمددر شبکه

خلاصه
1397/07/12

نگاره ها,رفتارمد را در نقاط خاصی در شبکه نشان میدهند و میتوانند جریان رفتامد را بین رایانه های خاصی مشخص نمایند.

نگاره ها رفتارمد را در نقاط خاصی در شبکه نشان میدهند


نگاره ها,رفتارمد را در نقاط خاصی در شبکه نشان میدهند و میتوانند جریان رفتامد را بین رایانه های خاصی مشخص نمایند. این برنامه ها ی پیشانه, امارها را برای از پیش تنظیم کردن استاندارد ها و درصورت لزوم دادن اخطارو گزارش ها در شرایط غیر معمول مقایسه میکنند.
برنامه های پیش انها نمیتوانند یک شماره تلفن را گرفته واز طریق پیغام گیر,اخطار رهایی را صادر کنند. مدیران میتوانند برای باز نشانی reset))وحتی غیر فعال کردن دستگاههای راه دور , از اینم برنامه های پیشانه استفاده کنند.
یک برنامه ی مدیر شبکه ,هزینه زیاد ی را میطلبد,ولی شما میتوانید از برنامه های کوچک شروع نموده و برنامه های دی ه ان اضافه کنید.اگر انتظار دارید که شبکه ی شما به بیش از چند صد گره node)) برسد, مطمئن شوید هر دگر گزین, خادم,upsو دستگاه دیگری که خریداری میکنید , دارای یک mib میباشد
برقراری ارتباط منفرد,یک خدمات رسانی شبکه است که برای ساده کردن هر کاربر ومدیر شبکه طراحی شده است. در اگثر شبکه ها, کاربران باید یک رومیزی( desktop), خادم پروندهی مربوطه,خادم چاپ و سپس خادم پست وحتی دیوار اتشین ارتباط برقرار نمایند.
خرید درون خطی online))حسابهای پست های الکترونیکی بیشتر ویک دلال سهام اضافه میشود وهر شخص میتواند چندین کلمه ی عبور را به دست اورد.یک مدیر isمیتواند برخی از فعل و انفعالات را با استفاده از امریه برقراری ارتباط, خود کار نماید.
قسمت های یک سیستم برقراری ارتباط منفرد عبارتند از:
تصدیقauthentication)) ,برای تشخیص هر کاربر وخدمات راهنما , به منظور این است که برای هر کاربر ,مد خلی برای هر منبع مناسب ارائه گردد.از ان جایی که خدمات رسان های فهرست,منابع را شناسایی میکنند,خدمات شناسایی وزیر سازی کلیدی عمومی pki))تضمین میکنند که افراد مناسبی از انها استفاده نمایند.
مدیریت اعتباری pki را مانند اعطای یک گذر نامه از طریق دولت یا بخش مربوط به اعطای گواهی نامه به رانندگان وسائل نقلیه ی موتوری در نظر بگیرید.در هر دوی این موارد,یک موجودیت اعتباری,سندی صدور نموده که هویت یک شخص وبرخی از حقوق مرتبط را مشخص مینماید.